A co-creativity theoretical framework to foster and evaluate the presence of wise humanising creativity in virtual learning environments (VLEs)

•A co-creativity theoretical framework to evaluate wise humanising creativity (WHC) is proposed.•A co-creativity assessment methodology to evaluating the presence of WHC is presented.•A new theoretical framework to foster and evaluate WHC in virtual learning environments (VLEs). Wise humanising crea...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Thinking skills and creativity Ročník 24; číslo June 2017; s. 228 - 241
Hlavní autori: Walsh, Chris, Chappell, Kerry, Craft, Anna
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.06.2017
Predmet:
ISSN:1871-1871, 1878-0423
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.