Organizing English Learner Instruction in New Immigrant Destinations: District Infrastructure and Subject-Specific School Practice

In the context of shifting demographics and standards-based reform, school districts in new immigrant destinations are charged with designing infrastructures that support teaching and learning for English learners (ELs) in core academic subjects. This article uses qualitative data and social network...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:American educational research journal Ročník 52; číslo 3; s. 408 - 439
Hlavní autori: Hopkins, Megan, Lowenhaupt, Rebecca, Sweet, Tracy M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.06.2015
American Educational Research Association
Predmet:
ISSN:0002-8312, 1935-1011
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.