Case report: supporting students with assessment by replicating open-door tutorials in online distance education – the student experience

Standard online tutorials at The Open University, based in the UK, are generally tutor-led with the tutor setting the agenda and content. This study investigated the inclusion of online student-led drop-in tutorials to support assessment on an OU level one module. The aims were to gauge the value to...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Open learning Ročník 40; číslo 2; s. 214 - 226
Hlavní autori: Townsend, Maria, Champion, Emma, Berndt, Gwendoline
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Harlow Taylor & Francis Ltd 03.04.2025
Predmet:
ISSN:0268-0513, 1469-9958
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.