Student midwives' experiences of high-fidelity simulation in midwifery education in the university setting: A qualitative systematic review

High- Fidelity Simulation is an increasingly popular, evidence-based, and technologically sophisticated pedagogical approach within nursing and midwifery education and simulated practice learning. Various systematic reviews exploring the effectiveness of High- Fidelity Simulation have been undertake...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nurse education today Ročník 152; s. 106779
Hlavní autori: Jolly, Louise, Ooms, Ann, Ransome, Hazel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Scotland Elsevier Ltd 01.09.2025
Predmet:
ISSN:0260-6917, 1532-2793, 1532-2793
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.