Peer Role-Play for Training Communication Skills in Medical Students: A Systematic Review

Peer role-play (PRP) is a simulation-based training method (SBTM) in which medical students alternately play the patient's and clinician's role. This review aimed to assess the effectiveness of PRP for improving the communication skills of medical students. A systematic search was conducte...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Simulation in healthcare : journal of the Society for Medical Simulation Ročník 15; číslo 2; s. 106
Hlavní autori: Gelis, Anthony, Cervello, Sophie, Rey, Romain, Llorca, Guy, Lambert, Philippe, Franck, Nicolas, Dupeyron, Arnaud, Delpont, Marion, Rolland, Benjamin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States 01.04.2020
Predmet:
ISSN:1559-713X, 1559-713X
On-line prístup:Zistit podrobnosti o prístupe
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.