Contesting sociocomputational norms: Computer programming instructors and students’ stancetaking around refactoring

Working solutions to problems are not definitive end points. As a result, code that is technically correct can still be treated as needing revising – a practice in computer programming known as refactoring. We document how late elementary to middle school students and their undergraduate instructors...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of computer-supported collaborative learning Ročník 20; číslo 1; s. 79 - 119
Hlavní autori: Fong, Morgan M., DeLiema, David, Flood, Virginia J., Aalst, Oia Walker-van
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Nature B.V 01.03.2025
Predmet:
ISSN:1556-1607, 1556-1615
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.