Teacher learners theorizing from practice: A case of the concept of learner engagement in interactive second language learning tasks

This study investigated second language (L2) teacher learners' abilities to theorize from practice and their perceptions of this theorizing experience. Fifty-four L2 teacher learners completed a theorizing task probing for their conceptualization of ‘learner engagement’. Focus-group interviews...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Teaching and teacher education Ročník 129; s. 104151
Hlavní autori: Nguyen, Mai Xuan Nhat Chi, Dao, Phung, Iwashita, Noriko, Spinelli, Franciele
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.07.2023
Predmet:
ISSN:0742-051X, 1879-2480
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.