Familiar and comfortable vs. unfamiliar and demanding – Students' discourses on teachers’ responsibility and leadership in Finnish early childhood education

This study explored discourses on teachers' responsibility and leadership in Finnish early childhood education. Semi-structured focus group interviews (n = 17) involved 41 early childhood education students, including pre-service teachers (n = 20), social pedagogues (n = 9), and childcarers (n ...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Teaching and teacher education Ročník 140; s. 104495
Hlavní autori: Kahila, Sanni, Heikka, Johanna, Sajaniemi, Nina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.04.2024
Predmet:
ISSN:0742-051X, 1879-2480
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.