The efficacy of Telegram Messenger as a tool for enhancing argumentative writing among students in open and distance learning

PurposeThis paper explores the effectiveness of using Telegram Messenger as a tool to enhance argumentative writing skills among open and distance learning (ODL) students. The paper outlines that argumentative writing is a crucial skill, particularly in written discourse, and that teaching it to ODL...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:AAOU journal Ročník 20; číslo 1; s. 4 - 16
Hlavní autori: Md Yusof, Nazirah, Abdullah, Amelia
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bingley Emerald Publishing Limited 30.05.2025
Emerald Group Publishing Limited
Emerald Publishing
Predmet:
ISSN:1858-3431, 2414-6994, 2414-6994
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.