Improving EFL students’ text revision with the Self-Regulated Strategy Development (SRSD) model
Effective revision necessitates substantial self-regulation in managing the underlying sub-processes and in drawing on relevant knowledge and strategies. Unskilled writers, especially when they have to write in a second/foreign language (L2/FL), might find revision difficult to execute. This study l...
Uložené v:
| Vydané v: | Metacognition and learning Ročník 17; číslo 1; s. 191 - 211 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.04.2022
Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1556-1623, 1556-1631 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!