A systematic literature review on synchronous hybrid learning: gaps identified

More and more higher educational institutions invest in technology-enhanced learning spaces, which raises the question of how these environments can be shaped to be as effective as possible. A specific new learning space is the synchronous hybrid or blended learning environment in which both on-site...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning environments research Ročník 23; číslo 3; s. 269 - 290
Hlavní autori: Raes, Annelies, Detienne, Loulou, Windey, Ine, Depaepe, Fien
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.10.2020
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1387-1579, 1573-1855
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.