Developing resilience among Chinese and Iranian EFL teachers: A multi-dimensional cross-cultural study

With the emergence of the positive psychology trend, studying teacher resilience has gained tremendous momentum in mainstream education. Nonetheless, it has yet remained an underappreciated concept in English language education and research. The challenges that teachers experience in maintaining the...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of multilingual and multicultural development Ročník 45; číslo 6; s. 2111 - 2128
Hlavní autori: Wang, Yongliang, Derakhshan, Ali, Rahimpour, Hadi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 02.07.2024
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0143-4632, 1747-7557
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.