Investigating the interplay of Chinese EFL teachers' proactive personality, flow, and work engagement

Recently, researchers have focused on various factors influencing work engagement, particularly in the EFL context. In this vein, this study was carried out to investigate the relationship among proactive personality, flow, and work engagement in China. In so doing, three instruments including Proac...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of multilingual and multicultural development Ročník 46; číslo 2; s. 209 - 223
Hlavní autori: Dai, Kun, Wang, Yongliang
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 07.02.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0143-4632, 1747-7557
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.