Fostering language awareness for integration through teacher-researcher collaboration in a Spanish bilingual education context

Research on Content and Language Integrated Learning (CLIL) programmes has shown that teachers find it difficult to integrate content and language in their teaching, and that this may be due to a lack of a specific type of teacher language awareness (TLA) for this type of teaching. This study explor...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Language awareness Ročník 33; číslo 4; s. 751 - 771
Hlavní autori: Llinares, Ana, Morton, Tom, Whittaker, Rachel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 01.10.2024
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0965-8416, 1747-7565
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.