Which linguistic features predict quality of argumentative writing for college basic writers, and how do those features change with instruction?

The study developed a model of linguistic constructs to predict writing quality for college basic writers and analyzed how those constructs changed following instruction. Analysis used a corpus of argumentative essays from a quasi-experimental, instructional study with 252 students (MacArthur, Phili...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Reading & writing Ročník 32; číslo 6; s. 1553 - 1574
Hlavní autori: MacArthur, Charles A., Jennings, Amanda, Philippakos, Zoi A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.06.2019
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0922-4777, 1573-0905
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.