The Importance of ‘Likes’: The Interplay of Message Framing, Source, and Social Endorsement on Credibility Perceptions of Health Information on Facebook
Online sources not only permeate the information-seeking environment of the younger generation, but also have profound influence in shaping their beliefs and behaviors. In this landscape, examining the factors responsible for credibility perceptions of online information is fundamental, particularly...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of health communication Ročník 23; číslo 4; s. 399 - 411 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
United States
Taylor & Francis Ltd
01.01.2018
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1081-0730, 1087-0415, 1087-0415 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!