Development and Validation of the Secondary Transition Fidelity Assessment

In this study, we examined the structural validity of the Secondary Transition Fidelity Assessment (STFA), a measure of secondary schools’ use of programs and practices demonstrated by research to lead to meaningful college and career outcomes for all students, including students atrisk for or with...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Assessment for effective intervention Ročník 47; číslo 3; s. 147 - 156
Hlavní autori: Lombardi, Allison R., Rifenbark, Graham G., Poppen, Marcus, Reardon, Kyle, Mazzotti, Valerie L., Morningstar, Mary E., Rowe, Dawn, Raley, Sheida K.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.06.2022
SAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:1534-5084, 1938-7458
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.