Representation of cultures and communities in a global ELT textbook: A diachronic content analysis

This study examines the representation of cultures and communities in the world across five editions of New Headway elementary level textbook (NHE). It conducts a diachronic content analysis to explore how the representation of cultures and communities has evolved in NHE across five editions since i...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Language teaching research : LTR Ročník 27; číslo 5; s. 1325 - 1346
Hlavní autori: Keles, Ufuk, Yazan, Bedrettin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.09.2023
Sage Publications Ltd
Predmet:
ISSN:1362-1688, 1477-0954
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.