Perceived playfulness, gender differences and technology acceptance model in a blended learning scenario

The importance of technology for education is increasing year-by-year at all educational levels and particularly for Universities. This paper reexamines one important determinant of technology acceptance and use, such as perceived playfulness in the context of a blended learning setting and reveals...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education Ročník 63; s. 306 - 317
Hlavní autori: Padilla-Meléndez, Antonio, del Aguila-Obra, Ana Rosa, Garrido-Moreno, Aurora
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.04.2013
Elsevier
Predmet:
ISSN:0360-1315, 1873-782X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.