An Efficient GPU Implementation of Inclusion-Based Pointer Analysis

We present an efficient GPU implementation of Andersen's whole-program inclusion-based pointer analysis, a fundamental analysis on which many others are based, including optimising compilers, bug detection and security analyses. Andersen's algorithm makes extensive modifications to the gra...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on parallel and distributed systems Ročník 27; číslo 2; s. 353 - 366
Hlavní autori: Su, Yu, Ye, Ding, Xue, Jingling, Liao, Xiang-Ke
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York IEEE 01.02.2016
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:1045-9219, 1558-2183
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.