6Ps-based instructional model: An innovative framework for supporting organic chemistry education through a multimedia-supported flipped classroom approach

In response to the persistent challenges students face in mastering complex scientific concepts, innovative instructional approaches are needed to improve learning outcomes and engagement. Thus, this study presents the newly designed 6Ps-based instructional model aimed at enhancing organic chemistry...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Discover education Ročník 4; číslo 1; s. 324 - 23
Hlavní autori: Nsabayezu, Ezechiel, Habimana, Olivier, Nzabalirwa, Wenceslas, Niyonzima, Francois Niyongabo
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cham Springer International Publishing 01.12.2025
Springer Nature B.V
Springer
Predmet:
ISSN:2731-5525, 2731-5525
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.