Customer relationship management and big data enabled: Personalization & customization of services

The emergence of big data brings a new wave of Customer Relationship Management (CRM)’s strategies in supporting personalization and customization of sales, services and customer services. CRM needs big data for better customers experiences especially personalization and customization of services. B...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Applied computing & informatics Ročník 15; číslo 2; s. 94 - 101
Hlavní autori: Anshari, Muhammad, Almunawar, Mohammad Nabil, Lim, Syamimi Ariff, Al-Mudimigh, Abdullah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier B.V 01.07.2019
Emerald Publishing
Predmet:
ISSN:2210-8327
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.