Investigating the Development of Teachers’ TPACK and the Adoption of Digital Storytelling: A Case Study of Teaching English in Elementary School

This research investigated how two English teachers integrated information and communication technology (ICT) into English lessons by adopting a digital storytelling approach to further the progress of digital literacy of young students aged 9–11 years through peer online collaboration, research, pr...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Asia TEFL Ročník 18; číslo 2; s. 701 - 710
Hlavní autori: Amelia, Pratiwi, Rukmini, Dwi, Mujiyanto, Januarius, Bharati, Dwi Anggani Linggar
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Seoul Asia TEFL 01.07.2021
아시아테플
Predmet:
ISSN:1738-3102, 2466-1511
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.