AI in education: Evaluating the impact of moodle AI-powered chatbots and metacognitive teaching approaches on academic performance of higher Institution Business Education students

This study assesses the impact of Moodle AI-powered chatbots and metacognitive teaching approaches on the academic performance of tertiary Business education students. Using a quasi-experimental pre-test/post-test control design and Activity theory, 83 final-year Business education students were sam...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 30; číslo 9; s. 12197 - 12212
Hlavní autori: Chen, Huanhui, Anyanwu, Clinton Chidiebere
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.06.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.