GRAD-AI: An automated grading tool for code assessment and feedback in programming course

The current educational system relies heavily on manual grading, posing challenges such as delayed feedback and grading inaccuracies. Automated grading tools (AGTs) offer solutions but come with limitations. To address this, "GRAD-AI" is introduced, an advanced AGT that combines automation...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 30; číslo 7; s. 9859 - 9899
Hlavní autori: Gambo, Ishaya, Abegunde, Faith-Jane, Gambo, Omobola, Ogundokun, Roseline Oluwaseun, Babatunde, Akinbowale Natheniel, Lee, Cheng-Chi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.05.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.