Artist-Directed Inverse-Kinematics Using Radial Basis Function Interpolation

One of the most common tasks in computer animation is inverse‐kinematics, or determining a joint configuration required to place a particular part of an articulated character at a particular location in global space. Inverse‐kinematics is required at design‐time to assist artists using commercial 3D...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 20; číslo 3; s. 239 - 250
Hlavní autori: Rose III, Charles F., Sloan, Peter-Pike J., Cohen, Michael F.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK and Boston, USA Blackwell Publishers Ltd 01.09.2001
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.