‘We Poles are pill poppers’: Proximity in Polish medical popularisation videos on YouTube
The paper focuses on strategies of creating proximity in multimodal online communication. Based on the case study of a popular Polish YouTube medical channel (i.e. Najprościej mówiąc), the analysis examined how, relying on different modes of communication, the authors establish a relationship with t...
Uložené v:
| Vydané v: | Ibérica (Castellón de la Plana, Spain) číslo 44; s. 207 - 238 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Castello
Asociacion Europea de Lenguas para Fines Especificos
01.01.2022
Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1139-7241, 2340-2784, 2340-2784 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!