“That Cross-Curricular Business”: The Engineering Design Process in Mathematics and Science Classrooms

The engineering design process (EDP) is one tool teachers can use to facilitate STEM integration. As part of a larger three-year longitudinal research project regarding engineering identity development among middle school youth in a summer robotics outreach program, this study aims to understand tea...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Qualitative report Ročník 29; číslo 1; s. Cov20 - 376
Hlavní autori: Vomvoridi-Ivanovic, Eugenia, Lane, Tonisha, Cain, Leia, Shmad, Salam, Willis, Selene, Gaines, Jonathan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Fort Lauderdale Nova Southeastern University, Inc 01.01.2024
The Qualitative Report
Predmet:
ISSN:2160-3715, 1052-0147, 2160-3715
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.