Driving or driven by others? A dynamic perspective on how data-driven start-ups strategize across different network roles in digitalized business networks

Digitalization transforms how actors conduct activities and exchange resources in business networks. Data-driven start-ups are key actors in this transformation as they are often the first to commercialize novel digital technologies and influence business networks through their strategizing. Extant...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Industrial marketing management Ročník 102; s. 381 - 402
Hlavní autori: Mosch, Philipp, Winkler, Corinna, Eggert, Curd-Georg, Schumann, Jan H., Obermaier, Robert, Ulaga, Wolfgang
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.04.2022
Predmet:
ISSN:0019-8501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.