Breaking out of silos: using classroom videos for cross-disciplinary and cross-methodological examinations of teaching qualities

This editorial introduces the special issue "Beyond Fragmentation: Using Classroom Videos for Cross-Disciplinary and Cross-Methodological Examinations of Teaching Qualities." The special issue focuses on how different classroom observation frameworks construct findings of teaching quality...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:School effectiveness and school improvement Ročník 36; číslo 3; s. 335 - 347
Hlavní autori: Luoto, Jennifer M., Klette, Kirsti, Jentsch, Armin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 03.07.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0924-3453, 1744-5124
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.