Methodology for Measuring the Customer Satisfaction with the Logistics Services

The article deals with the proposal of methodology for measuring the customer satisfaction with the logistics services. The methodology reflects mostly the subjective quality evaluation which is based on the directly and indirectly measurable characteristics. Researched characteristics result from t...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Naše more znanstveni časopis za more i pomorstvo Ročník 63; číslo 3; s. 189 - 194
Hlavní autori: Stopka, Ondrej, Černá, Lenka, Zitrický, Vladislav
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Sveučilište u Dubrovniku 01.07.2016
Predmet:
ISSN:0469-6255, 1848-6320
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.