An AI-based Approach for Grading Students' Collaboration

Soft skills (such as communication and collaboration) are rarely addressed in programming courses, mostly because they are difficult to teach, assess, and grade. A quantitative, modular, AI-based approach for assessing and grading students' collaboration has been examined in this paper. The ped...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on learning technologies Ročník 16; číslo 3; s. 1 - 15
Hlavní autori: Tomic, Bojan B., Kijevcanin, Anisja D., Sevarac, Zoran V., Jovanovic, Jelena M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Piscataway IEEE 01.06.2023
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:1939-1382, 2372-0050
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.