Learner Attitude, Educational Background, and Gender Influence on Knowledge Gain in a Serious Games-Enhanced Programming Course

Contribution: This research study deploys three serious games with various topics in an entry-level C Programming module and investigates students' learning outcomes. The study also explores whether learners belonging to different subgroups benefit more from the use of serious games than their...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on education Ročník 64; číslo 3; s. 308 - 316
Hlavní autori: Zhao, Dan, Muntean, Cristina Hava, Chis, Adriana E., Muntean, Gabriel-Miro
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York IEEE 01.08.2021
Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:0018-9359, 1557-9638
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.