Analyzing Grammatical Errors to Improve English Writing Among Thai High School Students’ Interlanguage and Vocabulary Use
This study examines the grammatical errors and vocabulary types in the writings of Thai high school EFL students. Employing Dulay et al.’s (1982) surface strategy taxonomy, errors were categorized into omission, misformation, addition, and misordering to identify predominant error patterns. Addition...
Uložené v:
| Vydané v: | Theory and practice in language studies Ročník 15; číslo 1; s. 82 - 92 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
Academy Publication Co., LTD
01.01.2025
Academy Publication Co., Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1799-2591, 2053-0692 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!