A review of automated feedback systems for learners: Classification framework, challenges and opportunities

Teacher feedback provided to learners in real-time is a crucial factor for their knowledge and skills acquisition. However, providing real-time feedback at an individual level is often infeasible, considering limited teaching resources. Fortunately, recent technological advancements have allowed for...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education Ročník 162; s. 104094
Hlavní autori: Deeva, Galina, Bogdanova, Daria, Serral, Estefanía, Snoeck, Monique, De Weerdt, Jochen
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.03.2021
Predmet:
ISSN:0360-1315, 1873-782X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.