Measuring the Effect of Subject-Specific Pedagogy on TPACK through Flipped Learning in E-Learning Classroom

Technological pedagogical and content knowledge (TPACK) is an essential framework for chemistry teachers. Teachers are required to be able to integrate technology into learning so that TPACK must be acquired by pre-service chemistry teachers. TPACK can be integrated with a modified form of subject-s...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Journal of Instruction Ročník 15; číslo 3; s. 1007 - 1030
Hlavní autori: Widyasari, Frenika, Masykuri, Mohammad, Mahardiani, Lina, Saputro, Sulistyo, Yamtinah, Sri
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Gate Association for Teaching and Education 01.07.2022
Predmet:
ISSN:1694-609X, 1308-1470
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.