RICOSRE: A Learning Model to Develop Critical Thinking Skills for Students with Different Academic Abilities

The purpose of this study was to investigate the effect of RICOSRE learning models towards critical thinking skills of students with different academic abilities. This quasi-experimental study employed a pretest-posttest nonequivalent control group design and involved all the eleventh-grade students...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Journal of Instruction Ročník 12; číslo 2; s. 417 - 434
Hlavní autori: Mahanal, Susriyati, Zubaidah, Siti, Sumiati, Ika Dewi, Sari, Tri Maniarta, Ismirawati, Nur
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: International Journal of Instruction 01.04.2019
Predmet:
ISSN:1694-609X, 1308-1470
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.