How does self-regulated learning influence formative assessment and summative grade? Comparing online and blended learners

The literature regarding formative assessment and Self-Regulated Learning (SRL) has focused on the ways in which formative assessment improves SRL. This study, on the other hand, evaluated whether SRL characteristics impact successful engagement with formative assessment, and subsequent summative pe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Internet and higher education Ročník 50; s. 100805
Hlavní autori: Broadbent, Jaclyn, Sharman, Stefanie, Panadero, Ernesto, Fuller-Tyszkiewicz, Matthew
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.06.2021
Predmet:
ISSN:1096-7516, 1873-5525
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.