Improving Junior High Schools’ Critical Thinking Skills Based on Test Three Different Models of Learning

The aims of this study were (1) to find out the differences in critical thinking skills among students who were given three different learning models: differentiated science inquiry combined with mind map, differentiated science inquiry model, and conventional model, (2) to find out the differences...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Journal of Instruction Ročník 10; číslo 1; s. 101 - 116
Hlavní autori: Fuad, Nur Miftahul, Zubaidah, Siti, Mahanal, Susriyati, Suarsini, Endang
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: International Journal of Instruction 01.01.2017
Predmet:
ISSN:1694-609X, 1308-1470
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.