Diagnostics of Development in the System of Assessment of Educational Results of Primary School Children: from Cultural-Historical Psychology to Psychological Anthropology

The article distinguishes between pedagogical and psychological diagnostics of educational outcomes. Pedagogical diagnostics is focused on assessing the achievements of students of the planned results of mastering the educational program and has a long tradition in education. It is noted that psycho...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 20; číslo 4; s. 11 - 20
Hlavní autori: Isaev, E.I., Safronova, M.A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 01.01.2024
ISSN:1816-5435, 2224-8935
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.