Pedagogy and tools for teaching parallel computing at the sophomore undergraduate level

As the need for multicore-aware programmers rises in both science and industry, Computer Science departments in universities around the USA are having to rethink their parallel computing curriculum. At Rice University, this rethinking took the shape of COMP 322, an introductory parallel programming...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of parallel and distributed computing Ročník 105; s. 18 - 30
Hlavní autori: Grossman, Max, Aziz, Maha, Chi, Heng, Tibrewal, Anant, Imam, Shams, Sarkar, Vivek
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.07.2017
Predmet:
ISSN:0743-7315, 1096-0848
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.