Comparing software product lines and Clone and Own for game software engineering under two paradigms: Model-driven development and code-driven development

Game developers often face more challenges when reusing code compared to non-game developers, and Software Product Lines (SPLs) have been successful in addressing this issue. In this study, we compare different approaches to code reuse in Classic Software Engineering (CSE) and Game Software Engineer...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Journal of systems and software Ročník 205; s. 111824
Hlavní autori: Chueca, Jorge, Trasobares, Jose Ignacio, Domingo, África, Arcega, Lorena, Cetina, Carlos, Font, Jaime
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.11.2023
Predmet:
ISSN:0164-1212, 1873-1228
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.