Enhancing problem‐solving skills of novice programmers in an introductory programming course
Novices should focus both on problem‐solving skills and programming knowledge (syntax and semantics) in learning to program. Most introductory programming courses pay more attention to programming knowledge. This study introduces a PAAM model (Problem Analysis Algorithmic Model) in the teaching–lear...
Uložené v:
| Vydané v: | Computer applications in engineering education Ročník 30; číslo 1; s. 174 - 194 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Hoboken
Wiley Subscription Services, Inc
01.01.2022
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1061-3773, 1099-0542 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!