IFCRL: Interval-Intent Fuzzy Concept Re-Cognition Learning Model

The fuzzy concept serves as a crucial tool for describing phenomena and constitutes the fundamental unit of human cognition. Fuzzy concepts are characterized by their extent and intent, with the latter being comprised of continuous membership degrees. Given that human cognition often progresses from...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on fuzzy systems Ročník 32; číslo 6; s. 3581 - 3593
Hlavní autori: Ding, Yi, Xu, Weihua, Ding, Weiping, Qian, Yuhua
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York IEEE 01.06.2024
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:1063-6706, 1941-0034
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.