Fooled in the relationship: How Amazon Prime members' sense of self‐control counter‐intuitively reinforces impulsive buying behavior

Amazon, the leader in the e‐retailing sector, has revolutionized online shopping through its vast areas of customer solutions, particularly with its Amazon Prime membership. Nonetheless, shoppers' behavior and attitudes in similar programs are yet to be researched. Accordingly, this study aims...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of consumer behaviour Ročník 20; číslo 6; s. 1497 - 1507
Hlavní autori: Ramadan, Zahy, Farah, Maya F., Bou Saada, Rana
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Wiley Subscription Services, Inc 01.11.2021
Predmet:
ISSN:1472-0817, 1479-1838
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.