Approaches to learning and contract cheating: exploring the mediating roles of authorship perceptions

As an undesired learning behavior, contract cheating has its roots in college students' difficulties in engaging in a challenging written assessment. To better understand this process, the study collects multicampus survey data from 910 Chinese undergraduates to explore the effects of deep and...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Studies in higher education (Dorchester-on-Thames) Ročník 50; číslo 4; s. 694 - 708
Hlavní autori: Zhang, Yinxia, Ni, Fengqin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 03.04.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0307-5079, 1470-174X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.