Algorithmic Bricks: A Tangible Robot Programming Tool for Elementary School Students

Tangible programming tools enable children to easily learn the programming process, previously considered to be difficult for them. While various tangible programming tools have been developed, there is still a lack of available tools to help students experience the general programming process. This...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on education Ročník 55; číslo 4; s. 474 - 479
Hlavní autori: Kwon, Dai-Young, Kim, Han-Sung, Shim, Jae-Kwoun, Lee, Won-Gyu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.11.2012
Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc
Predmet:
ISSN:0018-9359, 1557-9638
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.