Children's engineering identities‐in‐practice : An exploration of child–adult interactions in an out‐of‐school context

Background: Research points to family talk and interactions involving STEM concepts as one of the most influential informal learning experiences that shape an individual's STEM identity development and encourage their pursuit of a STEM career. However, a recent literature review uncovers limite...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of engineering education (Washington, D.C.) Ročník 112; číslo 4; s. 1056 - 1078
Hlavní autori: Simpson, Amber, Knox, Peter N., Yang, Jing
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Washington Wiley 01.10.2023
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:1069-4730, 2168-9830
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.