More than words can say: a multimodal approach to understanding meaning and sentiment in social media

The authors develop a multimodal social listening analysis (MSLA) approach as a framework for managers to understand how meaning is constructed in social media posts using both text and other media. The research adds to AI and text analysis approaches by considering the whole meaning of a post rathe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of marketing management Ročník 38; číslo 13-14; s. 1461 - 1493
Hlavní autori: Mehmet, Mehmet Ibrahim, D'Alessandro, Steven
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Helensburg Routledge 02.09.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0267-257X, 1472-1376
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.