Looking beyond enrollment rates: The long-term influence of preschool science curricula on children’s science achievement

This study provides evidence that what happens in preschool (i.e., preschool curriculum) can have long-term consequences years later. In the current study, we seek to answer the question of whether the inclusion of science in the preschool curriculum is associated with fourth- and eighth grade scien...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of childhood, education & society (Online) Ročník 5; číslo 2; s. 201 - 209
Hlavní autori: Saçkes, Mesut, Cabe Trundle, Kathy
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Journal of Childhood, Education and Society 15.07.2024
Predmet:
ISSN:2717-638X, 2717-638X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.